W związku ze zmianą wytycznych w zakresie programu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” i trwającą weryfikacją wniosku złożonego przez Gminę Nowa Sól, informujemy wszystkich rodziców/opiekunów prawnych uczniów, ubiegających się o komputery oraz osoby pełnoletnie, które złożyły oświadczenia we własnym imieniu o konieczności dokonania niezbędnych uzupełnień, złożonych przez Państwa oświadczeń.
W związku z powyższym należy dostarczyć:
1) wypełnione przez wnioskodawcę oświadczenie o stopniu pokrewieństwa – druk
w załączeniu - dotyczy wszystkich wnioskodawców
2) dokumenty poświadczające stopień pokrewieństwa w linii prostej ucznia
z rodzicem/opiekunem prawnym, dziadkiem/babcią, pradziadkiem/prababcią pracującymi niegdyś w PPGR, wymienionymi w oświadczeniu (odpisy aktów stanu cywilnego np.: odpisy aktów urodzenia, aktów małżeństwa, odpisy aktów zgonu) lub inne dokumenty poświadczające pokrewieństwo w linii prostej - dotyczy wszystkich wnioskodawców
3) dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia krewnego w linii prostej (rodzica/opiekuna prawnego, dziadka/babci, pradziadka/prababci) w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej PPGR (zaświadczenie o zatrudnieniu w PPGR, świadectwo pracy z PPGR, legitymacje służbowe, odcinki list płac/wynagrodzeń byłych pracowników w PPGR, wszelkie dyplomy, dokumenty pochodzące z ZUS/KRUS dot. świadczeń emerytalnych lub rentownych byłych pracowników PPGR, dokumenty pochodzące z Archiwum Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa KOWR i inne) - dotyczy osób, które nie dostarczyły w/w dokumentów wraz z wnioskiem
4) dokumenty potwierdzające fakt uczęszczania do danej szkoły np. zaświadczenie ze szkoły, legitymacja szkolna (nie dotyczy uczniów Szkół Podstawowych na terenie Gminy Nowa Sól )
5) zaświadczenie ze szkoły, w której dziecko się uczy (nie dotyczy uczniów Szkół Podstawowych na terenie Gminy Nowa Sól ), iż dziecko nie otrzymało na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021), sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych, lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.
W przypadku uczniów klasy I szkoły średniej należy również dostarczyć zaświadczenie ze szkoły podstawowej, do której dziecko uczęszczało w ubiegłym roku szkolnym.
W/w dokumenty są niezbędne do uznania zasadności wsparcia dla uczniów (czyli przekazania im. komputerów, pozyskanych przez Gminę Nowa Sól w konkursie „Granty PPGR – wsparcie rodzin popegeerowskich w rozwoju dla uczniów”) i stanowią warunek konieczny w ramach procedury uzupełniającej wniosek Gminy Nowa Sól do instytucji weryfikującej.
Wypełnione oświadczenie wraz z dokumentami należy składać:
1) w wersji papierowej do Urzędu Gminy Nowa Sól, ul. Moniuszki 3A, w godzinach pracy urzędu
2) poprzez skany dokumentów, przesłane e-mailem na adres sekretariat@gminanowasol.pl
3) poprzez skrzynkę ePUAP: /080452/skrytka
w nieprzekraczalnym terminie do 13 grudnia 2021 roku do godz. 16.00
UWAGA! Niedostarczenie w/w dokumentów, będzie skutkowało odrzuceniem wniosku
o udzielenie wsparcia dla ucznia.